2013. szeptember 28., szombat

Betegsegek

Aki Antepbe jön, keszüljön a következö nyavajakra:

Hasmenes: ez alap, mindenkinek tul kell esnie rajta, hozzatartozik a beavatashoz. Az egyesületnel kapott kajak eleg biztonsagosak, de masok mint itthon, ezert elkerülhetetlen egy hosszabb kapcsolat a WC-vel. Ha meg ’odakint’ eszik az ember valami helyi specialitast (különösen valami bizonytalan eredetü hazi keszitesü izet), akkor az isten (Allah) se mondja meg, mik lesznek a következmenyek.
De van ellenpelda is. Az egyik oloasz fiu itta a csapvizet, mindenfelet megevett, es nem sok baja lett töle.

Orrszarazsag: föleg nyaron elkepesztöen szaraz a levegö (10-40% paratartalom), nagyon meleg van, es sok a por a varosban az allando epitkezes es felujitas miatt. Sokunknak kiszaradt az orrnyalkahartyaja. Eleg kelelmetlen, de Magyarorszagon lehet ra venni zselet. Itt Antepben orrsprayt adtak volna, de az azonnal elparolog, de lehet, hogy csak felreertettek a patikaban.

Szaraz bör: az elöbbi okok es a kemeny viz miatt a bör is kiszarad. A kezkrem elengedhetelen, de a nagyobb problema a talppal lehet. Nekem es az elöbbi olasz fiunak (es ki tudja meg kinek) ocsmany modon kiszaradt a sarkunk, es berepedezett 1 cm melyen. A szarazsag, a meleg, a sok seta megtettek hatasukat.
A betegseg lefolyasa a következö: elöször napokig fajdalmat ereztem a sarkamban. Az hittem kemeny az agy. Ekkor napokig labujjhegyen probaltam lepkedni. Kesöbb a fajdalom elmult, de kb. 1 het utan azt vettem eszre, hogy nagyon melyen be van repedve a bör a sarkamon. Nem gondoltam, hogy ilyen egyatalan lehetseges!
Ekkor a netet bujtam megoldasert. Olivaolajat ajanlottak. Ezt hasznaltam, remelem puhitott a börömön. Majd mar otthon elmentem börgyogyaszhoz. A kapott kremmel kezelem.
Gyogyulasi idö ismeretlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése