2014. február 20., csütörtök

feb. 19,20

Belülröl latom magamat

Legbelül rossz vagyok


Van egy uj programunk: delutanonkent a közeli parkban jatszunk (labdazunk, frizbizünk) a szir - es nehany török – utcagyerekkel. A harmadik ilyen nap utan iszonyatosan megfajdult a hatam. Eddig is fajt, de most nagyon rossz volt.
Meg jo ket hete gokartbalesetet szenvedtem. Sandro belevezette magat a falba (a bena!), es visszapattant a gumifalrol pont elem. Melygarazsban van a palya, ezert az oszlopoktol nem lehet mindig belatni a palyat. Raadasul a kanyar miatt sem lattam mi törtenik elöttem. Gyors is voltam, hiaba a fek es az ellenkormanyzas, belecsapodtam. Az üles megütötte a hatamat. Eleg fajdalmas volt, de versenyeztem tovabb. Csontom bizonyara nem tört, igy nem mentem orvoshoz, majd elmulik.
Ket het alatt sem mult el teljesen (bar mar sokkal jobb volt). A gyerekek emelgetese betett neki.
Masnapra idöpontot foglaltattam az ortopediara. Röntgenezzek meg, aztan meglatjuk. Valoszinüleg egy kis izomszakadas vagy ilyesmi.
Egy magankorhazba mentünk (Mehmet kisert el). Nem lehet csak ugy a dokihoz menni, recepcio van, be kell jelentkezni. Es fizetni! Nekünk 220 lirat (22000 Ft, a biztositas teriti).
A magankorhazakban is sokan vannak, kivartuk a sorunkat.
Megtapogatott a doki. Törött csontom nincs, adhat fajdalomcsillapitot, vagy csinalhatunk MR-t, hogy többet tudjunk. Nana, hogy kell az MR!
Ezt egy masik (magan) tarskorhazban csinaljak. Atmentünk oda.

A szamitogep epp nem müködött, sokat kellett varni az idöpontra. Este fel 7-re kellett visszamenni.
Este 20 perces csuszassal mehettem be. Kaptam egy nagyon mutatos köpenyt.

Meglepödtem, hogy nem kell levenni az MR gepben. Azon keresztül is atlatnak rajtam.
Egy ilyesmi gepben voltam.
Az MR szük, nem tudom köver embert hogy vizsgalnak, es zajos. Többfele zaj van, attol függöen, hogy epp mimet nezik. Erezni a magneses lökeseket. Kb. 10 percet voltam bent. A köpenyt sajnos nem tarthattam meg.
A felveteleket CD-n kaptuk meg, azt majd holnap vissza kell vinni a dokinak zsürizesre.

Nagyon erdekelt mi van rajta. Van programom, amivel megnyithatom a kepeket, de nem kellett, mert van rajta sajat program. Eleg profi. A biztonsag kedveert mindent lemasoltam magamnak.
Nem tünt tul szepnek a gerincem.

A jordan orvos szobatarsam is megnezte a kepeket.
Masnap 1 utan mentünk az orvoshoz, elkerülendö a tömeget. De igy is vagy masfel orat kellett varni.
Kerdeztem a dokit szepnek talalja-e a gerincemet? Nem! Hataraozottan nem! Hat, nem erre szamitottam.
Gyanum beigazolodott, tul ives az also resz, az egyik porckorong sem nez ki tul jol (nem is latszik a felvetelen!), meg valami ’lyuk’ is van a csigolyaknal.

Lehet müteni, vagy valami terapiaval az emberek 60-70%-anal helyrehozhato. Most meg nem okoz problemat, de 2-3 ev mulva igen. Afene! De legalabb kiderült egy nagyobb gond.
A fajdalomra kaptam ket gyogyszert, meg egy kremet. (Belepeskor baklavat is kaptam a gyomromra.)
Mindket korhaz jol nez ki, modern, tiszta, rendezett. A varos legjobb korhazai.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése