2014. január 26., vasárnap

Jan 18

Kilis

Az egyterüek napja

Mult heten Kilisbe mentünk, az illegalis alkohol es cigi-beszeerzö települesre. Nepszerü az olcso (olcsobb) alkoholvasarlasi lehetöseg miatt egyes önkentesek köreben. Ezenkivül talan semmi vonzo nincs a varosban. Most voltam elöször, mert az volt a legközelebbi hely, amit meg nem lattam, es egy nap alatt le lehet zavarni.
7-en mentünk, 3 csoportra oszolva. Jobb hijan Szabi is velünk tartott. Gyakorlott Kilis-utazo (de most ki tudja miert nem vett alkoholt, es senkit sem tudott erröl meggyözni).
A repterre vezetö uton lehet eljutni oda, a varos keleti vegeben. Szabi mindig az egyetemtöl (nyugati oldal) ment a deli elkerülö uton. Ez ertelmetlen megkerülese a varosnak (vagy nem?).
Kivezettem a csoportot a keleti oldalra a bazaron keresztül (2,5 km seta, de vasarnap leven minden zarva) egy nagy sugarutig, ahonnan mar kistoppolhatunk az elkerülö utig.
Az en csoportomat vettek fel utoljara. Közben összefutottam egy regi ismerössel (meg nyaron vett fel minket Mersinböl visszafele). Mondta, hogy onnan nehez Kilisbe stoppolni, az emberek inkabb a deli elkerülöt hasznaljak (de mi ebben a logika?). Ha a fene fenet eszik is innen mar nem megyünk vissza. Itt fog felvenni valaki.
Jött is valami etelszallitos kisarufuvarozo kocsi. Beültem a soför melle, a spanyol lany meg egy masik olasz fiu hatra a rakterbe, elöarukent. Az elkerülöutnal szalltunk ki. Itt nehezen ment a stoppolas (igaza lett az ismerösnek). De aztan megint jött egy egyterü egy idösebb ferfival. Ha jol emlekszem jart Magyarorszagon. A karkamışi keresztezödesnel rakott ki minket.
Megint varakozas, majd egy ujabb egyterü fiatal soförrel, es az uj olasz lannyal es fiuval. Nem ertem, hogyan elöztük meg öket, amikor elöbb indultak, mint mi. Nem is lattuk öket az ut szelen. Bezsufolodtunk hatra negyen, Ciacomo elöl. A repteri keresztezödesig jutottunk. Ott ujra szetvaltunk, az olaszok kisse fentebb probalkoztak.
Minket egy taxis akart fejenkent 15 liraert Kilisig vinni, de inkabb nem. Az olaszoknak megallt egy ujabb egyterü. A mazlistak, de aztan minket is felvett a soför. Vegre eljutottunk Kilisbe, egeszen a talalkozopontig.
Par perc utan mindenki odaert. A közelben vettünk dönert, majd vissza a bazarhoz, mert Szabi utközben összefutott egy motoros ismerösünkkel, aki csatlakozott hozzank.
Mig tanakodtunk, hogy hova menjünk, mit csinaljunk ebben az unalmas varosban, körenkgyültek keregetö utcagyerekek. Valoszinüleg szir menekültek. Penzt nem adtunk nekik, akkor a kaja is jo. Elkertek a döneremet, odaadtam. Ugy kiteptek a kezemböl, hogy csak neztem. Tenyleg ehesek voltak.
Varosnezö turara indultunk.






Semmi erdekes, menjünk haza. Mondtam, hogy visszafele alljunk meg a közeli tonal, amit a Google Earth-ön lattam. Elöte meg vettünk baklavat, aminek egy reszet egy ehes kislanynak adtam.
Az olasz lany a törökkel ment a motoron, igy tudtunk ket csoportot alkotni.
Egy Dacia kinezetü ös Renault vett fel minket. Szerintem ö is alkoholbeszerzö turan volt. A to melletti faluba ment, tökeletes nekünk.
Mi voltunk az utolsok, akik a tohoz ertünk, Szabi csapata mar javaban dagonyazott a sarban. Sikerült megtalalniuk es atkelniük azon a par meternyi saron, ami csak ott volt. Az egesz to környeke egyebkent szaraz.
Nagy cipötisztitasba kezdtek, mi meg röhögtünk rajtuk.
A to csalodas volt, valami szennyto lehet.


Azert megkajaltam a partjan, mielött visszaindulunk (ott nincs ehes gyerek, aki kiegye a kezemböl). Silviat es a motorost nem talaltuk, ugyhogy az elöbbi felallasban hazaindultunk. Ök majd jönnek motorral.
Ket pasas vett fel egy uj Volkswagennel, Antepbe mentek. Egyszer csak hatrafordult az anyosülesen levö, hogy penzt ker az utert. Nem tudtam viccel-e, vagy komoly, vagy most csak vicc, de kesöbb komoly lesz. Adtam a hülyet, hogy nem ertem. Azert feltünt nekik, hogy többet tudok törökül, mint mondom. A deli elkerülön vittek be a nyugati oldalra az egeytemhez. Elköszöntünk tölük, gyorsan, nehog yeszükbe jusson a penz. (Aztan otthon megneztem a szotarban, mit jelent a şaka (vicc).)
Busszal mentünk a központba, utközben felszallt Ayhan is (az egyik mentor). Mondta, hogy Silvia meg a motoros meg varnak rank. Bukosisak nelkül nem jöhetnek vissza. Upsz! Ayhan merges meg csalodott volt. Ugy volt, hogy együtt mennek a motorossal Kilisbe. Ket ora vart ra.
Vegül hazajutottak, kiteve a lanyt egy rendöri büntetesnek, meg a menetszelnek. Szipogott is, de nem volt ılyan dühös, mint Ciacomo gondolta. Legalabb lesz mit meselni az unokaknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése