2013. december 2., hétfő

Biciklitura a tohoz

Tegnap kibicikliztem a varosközponttol 10 km-re levö tohoz. Egy kis to, nyaranta felkapott piknikezöhely. Odafele dimbes-dombos a taj, szep, de gyakran kell tolni hegynek felfele a biciklit. 1 ora alatt odaertem, idönkent megallva fotozni.
A varoson kivül pisztaciaföldek vannak, a gazdak ott is elnek.

Nehany haz nagyon jol nez ki, ahogy a taj is.


Mikor megerkeztem, lattam, hogy nem lehet bemenni, mert atepitik/felujitjak.

Szobaalltam a biztonsagi örrel, kerdezte honnan vagyok, aztan bekönyörögtem magam. Nem megyek teljesen be, csak egy kicsit. Beengedett.



Miutan kigyönyörködtem magam, meghivott teara a kis örbodejaba. Eleg hüvös volt, ugyhogy jol esett a tea. Beszelgettünk valamiröl, vagyis ha ertettem valamit, akkor bologattam. Azert megtudtam rola ezt-azt. Lattam a fia es az anyja fenykepet.
Visszafele mar kellett a sapka es a sal, pedig meg mindig 10 fok körül van napközben.
Kezdem egesz jol kiismerni a varost. Lassan megtanulom a nagyobb utakat, de meg vannak teljesen ismeretlen kerületek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése