2013. november 11., hétfő

Hajrövidites

Ma fodraszhoz mentem. A biztonsag kedveert iratni akartam egy papirt az egyik törökkel, hogy milyenre akarom a hajamat. Elkezdte irni, de inkabb elkisert. Nem volt ra szükseg, mert a fodrasz emlekezett ram, (pedig ket es fel, harom honapja voltam nala).
Beültem a szekbe, es kerdeztem, hanyas a gep. Mondta a seged, hogy 3-as (hogy 3-as meret, vagy 3 mm, azt nem tudom). Mondtam, hogy 9 milimeterrel akarom, de azt mondta, hogy az nincs. Mondta a fodrasz, hogy ne aggodjak, tudja mit akarok. Oke rabiztam magam. Elkezdte, es tenyleg emlekezett.
Most is meglepödtem, mennyire gyorsan dolgozik.
Idöközben erkezett egy csalad, a ferfinek varnia kellett.
A vegen megkaptam a (tea helyett) nescafemat. Mig ittam, keszitettek velem egy közös kepet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése