2013. november 16., szombat

Bicikliztem a hobbi földre

Erdemes biciklire pattanni Antepben, mert eleg nagy a varos, hogy akarmelyik iranyba is induljak, valami erdekeset mindig talaljak.
Most a terkep tanulmanyozasa utan ugy döntöttem, a vartol jobbra levö nagy parkrendszerhez akarok eljutni. Ezt vegül nem talaltam meg, (vagy talan megis, de nem mentem oda), de talaltam mast. Peldaul a ’kulturalis utat’ a bazar jobb szelen. (A bazar irdatlan nagy, sok-sok utcabol allo labirintus, nevezhetnenk piackerületnek is.)






Nem ereztem, hogy nagyon bamulnanak, de ugy gondolom azon a reszen meg ritkabb a turista, ami a belvarosban sem megszokott latvany.
Ezutan mentem, amerre jonak lattam, es tallatam egy regi, nem müködö vidamparkot.

Tovabb haladva hobbi kerteket talaltam. Nem tudom pontosan hogy müködik, de gondolom ki lehet berelni a kerteket, es mindenki azt ültet, amit akar.



Mi is csinaltuk a 80-as, 90-es evekben, de otthon nagyobb a földterület. Itt viszont sokkal szervezettebb. Zart, es biztonsagi ör is van, meg egyenkunyho mindenkinek.

Az egyik dombrol atnezve a masik dombon levö varoszreszre lenyügözö a latvany, meg a szemettelep is tetszik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése